Szkoła Podstawowa w Zakrzewie powstała w drugiej połowie XIX wieku. Przez ten czas wykształciła wiele pokoleń, dając im solidne podstawy do dalszej edukacji. Od zawsze dba o wysoki poziom nauczania i wszechstronny rozwój swoich wychowanków.
Oferujemy:
- indywidualne podejście do każdego ucznia
-
bogaty zbiór pomocy dydaktycznych
-
aktywne metody i techniki nauczania
-
zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze
-
profesjonalizm i zaangażowanie nauczycieli
-
naukę w oddziałach przedszkolnych dla pięciolatków i sześciolatków
"Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy"
Od 2 listopada 2010 r uczniowie kl. I Szkoły Podstawowej w Zakrzewie uczestniczą w realizacji III etapu projektu
"Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy". Realizacja zajęć dodatkowych opiera się o autorski pomysł Pani Bożeny Skrzypek pod hasłem
"W krainie nauki i zabawy". Realizowany projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Celem projektu jest wdrożenie takiego modelu edukacji małych dzieci, który daje nowe fundamenty dla
dalszej kariery szkolnej i życiowej dziecka. Wieloaspektowe wspieranie rozwoju umysłowego, emocjonalnego, społecznego i motorycznego dzieci odbywa się poprzez kształtowanie kompetencji kluczowych w oparciu o teorię inteligencji wielorakich Howarda Gardnera.
Wykorzystanie w praktyce tej teorii zapewnia uczniom doświadczenia edukacyjne i społeczne na miarę ich zainteresowań, uzdolnień, możliwości i potrzeb. Umożliwia działanie we wszystkich dziedzinach aktywności prowadzących do rozwijania kompetencji kluczowych a szczególnie:
językowej, matematyczno - przyrodniczej, artystycznej, ruchowej, komunikacyjnej oraz społecznej.
W ramach tego Projektu szkoła otrzymała zestaw
środków dydaktycznych, dzięki którym uczniowie rozwijają podnoszą swoją wiedzę, rozwijają własny potencjał intelektualny, rozbudzają zainteresowania i budują właściwą motywację do nauki.
Projekt daje uczniom klas pierwszych szansę lepszego startu szkolnego, zaś nauczycielom możliwość wdrożenia w swojej pracy najnowszych koncepcji pedagogicznych.